Vanligvis sendes varene fra oss samme dag eller senest 24 timer etter ordren er mottatt. Dersom levering av produktene blir forsinket, vil vi gi deg beskjed så snart vi får kunnskap om det samt når eventuell ny levering kan skje. Fraktkostnad tilfaller kunden og varierer mht. hvor i landet, samt hvor mye som skal sendes. Priser blir oppgitt under kjøpsprosessen. Når pakken er sendt vil du motta sporingsnummer pr epost. Posten leverer normalt i løpet av 2-5 arbeidsdager. Dersom pakken er for stor for din postkasse vil du motta hentelapp i postkassen så snart pakken er på avhentested.
Pakken må hentes på ditt postkontor i løpet av 14 dager før den blir sendt i retur til oss. Dersom pakken ikke blir hentet på avtalt sted og kunden ønsker ny levering vil kostnader ifbm ny utsendelse som hovedregel tilfalle kunde.
For uavhentede pakker vil du bli belastet for 300 kr for små sendinger og 600 kroner for store sendinger. Gebyrene dekker fraktkostnader og våre administrasjonskostnader. Gebyrene vil likevel aldri kunne overstige det du har betalt totalt.
Kunden er selv ansvarlig for at det oppgis korrekt mobilnummer og/eller epost slik at vi får varslet deg når pakken er klar til utlevering.
Angrer du på hele eller deler av kjøpet ditt har du mulighet til å benytte deg av angreretten. Angrefristen er 14 dager etter at du har mottatt varen og gjelder for privatkunder – ikke bedriftskunder. Benytt angrerettskjema du har mottatt sammen med varene eller kontakt oss via epost eller tlf. Det du angrer på må sendes tilbake til oss innen angrefristen er utløpt og må være i like god stand som da du mottok varen. Du må betale returforsendelsen selv.
Returadresse for pakker er:
Calma Beauty AS
Gravfossveien 5D
3360 Geithus
Returadresse for brevpost/små varer som passer i brev:
Calma Beauty AS
Postboks 75
3361 Geithus
Vi tilbakebetaler både det du betalte for varen og det du betalte for frakt da varen ble sendt til deg. Tilbakebetaling av fraktkostander gjelder kun når hele kjøpet returneres. Tilbakebetalingen skal finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg.
Kunden må selv betale fraktkostnader for returen.
Angreretten gjelder ikke:
Se angrerettloven for flere detaljer.
Kjøp av profesjonelle varer for bedrifter er unntatt angreretten. Varer byttes ikke med mindre det er feil eller mangler på varene.
Hvis du oppdager en feil eller mangel ved varen må du innen rimelig tid kontakte oss og reklamere på varen – dette er satt til maks 3 uker da mange produkter er “ferskvare” med utløpsdato. Det samme gjelder dersom du har fått noe annet enn det du har bestilt.
Det er fint hvis du merker e-posten med “Reklamasjon” eller “Mottatt feil vare” og sender oss fakturanummer og ditt telefonnummer slik at vi raskt kan hjelpe deg. Fakturanummeret finner du i e-posten med leveringsbekreftelsen.
Hvis vi ønsker varen i retur vil du få tilsendt en returseddel slik at vi betaler for returporto.
Vi henviser for øvrig til forbrukerkjøpsloven.
Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og ikke gir oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angrerett vil pakken returneres til oss. Du vil da bli belastet for 300 kr for små sendinger og 600 kroner for store sendinger. Gebyrene dekker fraktkostnader og våre administrasjonskostnader. Gebyrene vil likevel aldri kunne overstige det du har betalt totalt.
Vi er i dag spesialister innen vipper, bryn og skjønnhet. Hos oss kan du få behandling i vår skjønnhetssalong, ta kurs innen skjønnhet og velvære og handle produkter i vår nettbutikk. Vi er den norske distributøren for Lashperfect.no.
Man: 09:00 – 18:00
Tir: 09:00 – 14:00
Ons: 09:00 – 18:00
Tor: 09:00 – 18:00
Fre: 09:00 – 16:00
Lør: Etter avtale
Søn: Stengt
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.